nathalietp

Management Accounting!

Min söndag består av plugg och senare i eftermiddag ska jag på möte i föreningen. Vi ska bygga nya balkonger på lägenheterna nästa år, så vi ska få mer info om detta idag. Då jag kommer vara utomlands hela år 2012, så kommer jag tyvärr inte hinna njuta speciellt mycket av en ny, stor balkong innan jag ändå ska sälja lägenheten, sommaren 2013. Då är jag nämligen klar med min utbildning i Jönköping, och vem vet, Linda och jag kanske tar vår pick pack, flyttar till New York och läser en Master. Vi har redan börjat kolla lite på univeristet och programm, alltså vilka möjligheter det finns! 

Nu ska jag iaf ta tag i läsningen, jag har enbart läst kap. 1 så jag har och göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0