nathalietp

Application, Chulalongkorn University Bangkok!

Idag är sista dagen att skicka in ansökan till universitetet i Bangkok. Då jag åker som exchange student genom JIBS så vet jag att jag har en plats, men det är ändå otroligt mycket att fixa innan avresa. Igår var jag på internationella kontoret och fixade masser papper och sedan var jag och tog passfoto till både ansökan och visum. Jag har fixat boende, det blev Evergreen som ligger mitt i Bangkok. Ska visa bilder vid ett senare tillfälle. Jag har också börjat att kolla på flygbiljett, är sugen på att ta några veckors semester innan, antingen på min favorit ö- Koh Tao eller kanske blir det en sväng till Indonesien, Indien eller Malaysia innan.   

Nu ska jag snart dra in till skolan, vi har lab i Business statistics idag. Efter lektionen åker jag hem till min kära familj, och i morgon åker jag och min kusin vidare till mormor i Örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0