nathalietp

Dubai International Airport!

Lite bilder från flygplatsen i Dubai där jag spenderade tio långa timmar. Eftersom jag bara vill pröva att flyga med Emirates, jag så var det enda alternativet som fanns. Jag var framme i Dubai sent på kvällen och spenderade därför hela natten på Starbucks. Trevligt va?! Med en ordentlig mängd kaffe latte så höll jag mig vaken. Träffade ett par från Italien som var på väg hem från Maldiverna och en cool kille från Amsterdam som var på väg till Sydafrika för att Kite sufra i två månader. På flygplatser träffar man alltid trevligt folk! Nu är jag iaf framme i Bangkok efter ungefär trettio timmar från det att jag lämnade Danmark!

Dubai International Airport: Häftig, men tråkig (iaf efter tio timmar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0