nathalietp

Wednesday is ladies night here in Bangkok!

Onsdag kväll är Ladies Night här i Bangkok. Jag har min sista lektion på eftermiddagen, sen är jag ledig fram till måndag. Ja det är mitt underbara schema under hela vårterminen här på Chulalongkorn University. Vi var ett stort gäng som först gick och åt en god middag vid ett litet gatukök i närheten av Evergreen. För 35bath (ungefär 7,5kr) åt jag en stor portion fried rice with chicken and pineapple. Riktigt gott! Sen hade vi lite förfest i en av lägenheterna här på Evergreen innan vi tog en taxi till ett uteställe i Sukhumvit. Fri entre och gratis drinkar, det är gött att vara tjej. Runt 03:00 tog vi en taxi hem, efter en supertrevlig kväll tillsammans med Evergreen gänget.

Idag har jag legat lite vid poolen, tvättat kläder (eller ja hämtat ut min tvätt), fixat mappar osv för alla kurser och städat. I morgon anländer min nya roomie från Holland, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0