nathalietp

After a long flight a boy needs rest

Nu har brorsan ankommit & resan hade gått bra. Jag var på flygplatsen någon timme innan han kom ut, kön till passkontrollen var tydligen hur lång som hellst. Men så brukar det att vara. När vi kom tillbaka till Wendys så åt vi en god frukost & sedan så somnade han på en gång. Ja jag förstår att han är trött efter resan, så han ska få lov att vila sig lite. Han hade köpt med sig masser svenskt godis till barnen, då blir de verkligen glada. Allt sött åker ner utan problem. Om jag är snäll så kanske jag får en kex choklad också?!

Idag kommer också Tove och Beate till Thailand, jag tror de landar nu ungefär. Om de inte alla tre är alldeles för trötta efter resan, så skulle vi försöka träffas och äta middag ikväll. Vore ju mysigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0