nathalietp

Brothers & Sisters

Nu har jag ankommit till Bangkok & sitter på mitt kära guest House Wendys som ligger mitt i smeten. Perfekt!! Alla var så noga med att jag skulle åka med ett speciellt bussbolag hit, det skulle tydligen vara bäst. & ja nu förstår jag vad de menar, med tanke på att thailändare ju bara älskar att äta när de är ute och kör. Först så fick vi en flaska vatten, efter en timme blev lunchen serverad i form av ris och kyckling och slutligen en äcklig grön kaka till dessert. Där satt jag och småskrattade lite för mig själv, det var ju ungefär som flygresan hit fast det bara var en vanlig bussresa på fem timmar. Ja ja svälta det ska vi inte behöva iaf!

I morgon bitti ska min kära bror komma till Bangkok. Jag ska åka och hämta upp honom på flygplatsen klockan 06.00 i morgon! Va trevligt det ska bli att han kommer hit, jag saknar dig!



Vi ses om gott & väl 10 timmar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0