nathalietp

Paradise

Nu har vi äntligen ankommit till paradis ön Koh Tao. Det har varit en lång resa, ungefär 24 timmar för Andreas och jag då vi kom från Chiang Mai i norra och desamma för mamma, pappa och Rebecca som precis kom från Sverige. Jag har nog blivit ganska så van vid dessa avstånd, det gör mig inget vidare då jag vet vad som väntar mig. Resten av familjen höll däremot på att bli ganska så tokiga till slut, men väl framme på Koh Tao fick de erkänna att ja det var värt resan. Det var ett bra tag sedan vi alla var här i Thailand, senast jag var här med min familj var under tsunamin julen 2004. Sedan dess har jag varit tillbaka själv ett antal gånger, det känns kul att de andra & min lilla älskling Rebecca kom och mötte upp oss denna gång. Nu ska vi njuta av två veckor på min favorit ö Koh Tao! Så Underbart:)


Rebecca trivs som en fisk i havet





Här bor vi

Utsikten från våra hyddor

Ja vi har det helt enkelt BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0