nathalietp

Running is one of the best solutions to a clear mind!

Här i Phitsanulok startar dagen tidigt. Det finns så mycket att göra varje dag, alla vill ta oss hit och dit så det gäller att springa innan solen stiger upp. Jag är verkligen ingen morgon- människa, men det är bara att stiga upp och vara pigg. Idag kom Kaseam och hämtade oss klockan 04.45. Det kändes väldigt tungt för oss båda i början, men efter ett par kilometer så vaknade vi till och körde på för fullt. Andreas sprang 11,5km och jag 10km. Det är verkligen hur underbart som hellst att bara springa och släppa alla tankar och bekymmer. När jag springer så finns det verkligen inget annat i mina tankar än RUN! We Lööööve it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0