nathalietp

Sometimes it's better to put love into hugs than to put it into words

Nu har vi ankommit till Bangkok efter en lång bussresa. Kaseam ville egentligen att vi skulle åka med dom tillbaka till Phitsanulok och sedan ta bussen därifrån till Bangkok. Ja han är så himla go, men då jag vet hur det går till när man är ute och åker med denna familj då blev jag misstänksam att vi inte skulle hinna fram till Bangkok i tid. När vi åkte till Chiang Mai, så tömde Meao först kylskået och lassade in allt i bilen. Mer eller mindre alla thailändare älskar verkligen att äta när de är ute och kör, så redan innan vi hunnit lämna Phitsanulok hade vi vårt första 7-Eleven stop. Det handlades mer mat och dricka och alla kastade i sig både det ena och det andra. Innan vi var framme i Chiang Mai blev det ännu fem 7-Eleven besök och ett lunch stopp. Ja det är verkligen hur roligt som hellst, mat det måste helt enkelt finnas på en bilresa.

Att lämna alla barnen & nära och kära i Phitsanulok, ja det var som vanligt väldigt svårt. Boot kom fram och gav mig en lite väska till min kamera och sa "Merry christmas Nathalia" och Ester kom fram och sa "Ester Love Nathalia" Ja de är alla så himla gulliga, vi förstår inte så mycket av vad varandra säger men kramas det gör vi alltid. Då behöver man egentligen inte heller förstå så mycket, en kram säger allt!



I will miss all the hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0