nathalietp

The human face is the best picture of the human soul!

Igår kväll gick vi en sväng på walking street, en riktig mysig kvällsmarknad som ligger precis runt hörnet. Det finns masser saker att handla, men det gäller ju att få plats i ryggsäcken sen också. Så den här gången var jag faktisk förnuftig & köpte enbart två riktigt fina foton. Det var en kille som hade rest runt i Thailand & Burma och tagit masser fina foton, jag skulle egentligen velat köpt alla. Haha! Jag ska nog börja spara ihop till en riktig bra kamera, det är så kul med foton. Jag gillar verkligen när man ser en bild & känner att det finns en lång histora bakom. Så känner jag för de här bilderna!


De kommer passa perfekt in i min framtida lägenhet:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0