nathalietp

Bangkok city

Då var vi hemma i Sverige igen, ush va tråkigt det är. Tisdag eftermiddag åkte vi båt från Koh Tao till Koh Samui och flög sedan vidare till Bangkok. På Koh Samui fick vi vänta en hel del timmar, men de har verkligen den finaste och mysigaste flygplatsen så det var inga problem. Här blev det också semesterns sista pad Thai, ååå va jag kommer sakna den rätten. Väl framme i Bangkok så checkade vi in på Baioyke Sky Hotel som är Thailands högsta byggnad med sina 88 våningar, en absolut favorit där jag har bott de två senaste åren. Här brukar jag lyxa till det de sista dagar av semestern efter att ha bott på små enkla ställen, men den här gången har jag haft sån tur att bo fint under hela semestern (tack vare mamma och pappa)

Onsdag blev det en hel dag med shopping och sedan på kvällen flög mamma, pappa, Andreas och Rebecca hem till Sverige. Min sista kväll i Bangkok tillbringade jag på mitt fina hotellrum på 67:ende våningen, det blev ett varmt bubbelbad och en bra film.

Flygplatsen på Koh Samui




Bangkok

Baiyoke Sky Hotel, Thailand´s tallest building

Time for some shopping


Myspys på rummet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, för att vi har fått varit med på er underbara resa Det har varit så roligt att läsa om era upplevelser många hälsningar från morfar och ami

2010-01-18 @ 09:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0