nathalietp

Christmas is still around

Några veckor efter julafton hänger julpynten fortfarande kvar på palmerna, jag undrar om de överhuvudtaget kommer ta ner den eller om det hänger kvar till nästa jul. Fyrverkeri skjuter de också iväg då och då, jag tror de sparade allt för på självaste nyår blev det knappast någon fyrverkeri. Jag älskar verkligen alla "julgranar" som finns här!






Vissa av oss har tyvärr fått en m&m´s kvällsritual...

I morgon ska pappa och Andreas åka ut och dyka och vi andra ska åka till ön Koh Nangyuan som ligger precis utanför Koh Tao. Sedan på kvällen ska jag avsluta min Koh Tao resa med två timmars oljemassage. Åååå så skönt det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0