nathalietp

Shopping in Bangkok

I Bangkok finner man verkligen allt mellan himmel och jord när det gäller shopping. Det finns stora varuhus, lokala marknader och andra smultronställen på små sidogator. Det är alltid roligt att ha lite nya saker med hem & det går verkligen att göra stora fynd i denna asiatiska metropol.

Lite av det jag köpte..

Stor läderväska för ungefär 500kr & sjalar för 30kr/st (MBK)


Underlägg 45kr/8 st och sedan köpte jag lite handgjort keramik
från Chiang Mai för ungefär 250kr

Nu ser jag verkligen fram emot att få min egen lägenhet. Det ska bli så roligt att inreda med alla fina saker jag köpt på mina resor!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka otroligt vackra bilder du har på bloggen! Har precis suttit och kikat. Så himla fina. Vad har du för kamera?



Hoppas allt är bra med dig och glöm inte att höra av dig om du har vägarna förbi Filippinerna någon gång ;)

2010-01-19 @ 12:35:52
URL: http://angelicalodin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Många bilder (alla i headern mm) har jag faktisk tagit med en vanlig liten digital kamera (Olympus 850 SW) men nu senast på Koh Tao har jag använt en Nikon D90.



Inte omöjligt att jag har vägarna förbi filippinerna någon gång, alltid är det någon ny resa inplanerad:) Roligt att följa ditt liv där borta, så himla underbart!!!

2010-01-19 @ 14:02:25
URL: http://nathalietp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0