nathalietp

Kramkalas!

Igår var jag inte i skolan då jag hade lite problem med magen, hals & öron. Det regnar en hel del här just nu, så tro det eller ej jag fryser faktiskt ibland på kvällarna. På eftermiddagen kom rektorn & ett gäng av lärarna hem till mig, de var oroliga för att jag hade blivit ordentlig sjuk igen, så jag fick försäkra dem om att så länge jag inte ligger på sjukhuset så är jag okay. Idag när jag kom till skolan var alla riktigt glada för att se obruni igen. De minsta i KG1 brukar se mig komma gående på några hundra meters avstånd & börjar redan där springa mot mig. Varje morgon är ett stort kramkalas!

Igår träffade jag också byns hövding när jag kom hem från stan. Han var himla överraskad över att jag redan var tillbaka, ännu ett härligt återseende. Eftermiddagen har jag spenderat tillsammans med Nana Ama, hon har fått lära sig att göra suduko så nu har även hon blivit beroende.

I morgon ska jag & Eddie åka & besöka Nana & hans familj som bor i en slum lite utanför Accra. Det ska bli så himla kul att se min kära lilla vän igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0