nathalietp

Back in Sweden after 80 wonderful days around Spain!

Nu är jag hemma i Sverige igen, känns sådär. Det är alltid roligt att träffa min familj, men redan efter ett par dagar längtar jag ut i den stora världen igen. Igår morse lämnade jag Barcelona, tog planet upp till Santiago de Compostela och hämtade mitt bagage, sedan på eftermiddagen flög jag tillbaka till Barcelona och shoppade några timmar på flygplatsen innan jag på kvällen flög hem till Stockholm. Omväg? JA! Som vanligt kom mina föräldrar och hämtade mig på arlanda och efter nästan ett dygn på resande fot var vi äntligen hemma. Idag har jag tvättat och börjat packa ihop mina saker innan jag på söndag åker ner till Jönköping igen. Det ska bli kul att komma hem till min lägenhet och börja plugget igen, känns som om hösten kommer att bli rolig!

Kvällens middag med min fina familj: Tapas och sangria..



I morgon ska jag visa masser fina bilder från en galen & rolig vecka i Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0