nathalietp

One week left in La Coruna!

Om exakt två veckor är jag hemma i Sverige igen. Det är ofattbart hur snabbt tiden har gått, om en vecka lämnar jag La Coruna för att avsluta min resa i Barcelona tillsammans med Linda och Mathilda.

Lite bilder från en solig dag i La Coruna. Lägenheten på elfte våningen ligger mitt i smeten, precis utanför dörren finns ZARA Home, Massimo Dutti, mataffärer, restauranger och fem minuters promenad så är jag på stranden. När det är fint väder är det supermysigt att gå en lång promenad runt stan och det blir alltid att jag hittar jag en ny liten klädbutik eller mysigt café!

Killarnas skola






På alla gatuhörn finns en ZARA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0