nathalietp

The glass City

Tänkte visa lite bilder ifrån hamnområdet i La Coruna (also known as "The glass city" because of it's many glass faced buildings with enclosed balconies near the harbour), ett speciellt inlägg till min kära pappa. Allt är väldigt centralt i La Coruna, på ena sidan innerstan är hamnområdet och på andra sidan, enbart några minuter från shoppinggatan finns långa och fina stränder. Något som Galicia är känd för är sin fiskeindustri, då över hälften av Spaniens fisk fångas här. Under min tid hoss familjen har jag fått testa på mängder av olika skaldjur, något jag kommer sakna så enormt hemma i Sverige.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0