nathalietp

Gran Via, Madrid

Jag älskar Madrid och alla vackra byggnader, så himla fin arkitektur. Lördag och Söndag förra helgen gick jag runt i stan hela dagarna, i början hittade jag inte runt utan min lilla karta, men söndag behövde jag ingen karta alls. Egentligen är det väldigt enkelt att ta sig överallt med metron, men jag föredrar att gå för då lär man känna stan mycket bättre. Byggnaderna i Madrid är så himla fina, speciellt på den vackra gatan Gran Via. Jag vet inte hur många gånger jag gick upp och ner Gran Via, men det blev iaf en hel del:) I närheten ligger ett område som heter Puerta del Sol där det är bra shopping. Just nu är det masser sommarrea i Spanien, alltså inte fel tidpunkt att besöka huvudstaden. Från Puerta del Sol var det enkelt att gå vidare till Plaza Mayor och La Latina.

Lite bilder från fina Gran Via♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0