nathalietp

Off for a weekend in the capital of Madrid!

En snabb update från La Coruna innan vi i morgon bitti åker till huvudstaden, Madrid. Vi är just nu i lägenheten i stan, kom precis in efter en mysig tapas middag med familjen på en restaurang runt hörnet. Om några timmar bär det av till Madrid, det ska bli himla kul att få uppleva en ny stad. Troligtvis finns det tillgång till internet på hotellet så jag ska se till att ta masser bilder och lägga upp här på bloggen.

Förra helgen var jag själv i lägenheten här i stan. Jag åkte hit fredag eftermiddag, gick på stan och handlade lite och sedan på kvällen gick jag ut med Humberto och hans vänner. Först träffades vi alla i hans lägenhet och åt himla masser gott seafood och drack Galician beers, innan vi runt 02.00 åkte in till stan. Tjejerna var trötta och åkte hem, så jag gick ut med killarna till klockan tio lördag morgon. Yes that´s the spanish way, haha!:) Lördag sov jag till klockan fem på eftermiddagen, sedan åt jag middag och klockan tio kom Silvia och Luis och hämtade upp mig. Vi gick till en av hennes vänner som bor i stan där jag fick träffa masser trevligt folk innan det senare på kvällen återigen var utgång till klockan sex söndag morgon. Efter några timmars sömn, åkte jag tillbaka till Mera och åt lunch tillsammans med familjen och masser släktningar. En underbar och rolig helg!

Solnedgång i Santa Cruz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0