nathalietp

Tuesday!

Efter en lång dag i skolan, plugg, en sväng på gymmet och ytterligare lite plugg så belönar jag mig själv med en god Chai latte från Kahls, lite nötter och russin.

Idag fick jag förrästen ett mail från universitetet i Bangkok, Chulalongkorn. Det var en lista med namn och bild på alla utbytesstudenter, riktigt kul att se vad det var för folk man kommer umgås med. Dessutom fick jag reda på vilka jag kommer dela lägenhet med på Evergreen; En tjej från Amsterdam och två från Frankrike. Spännande! Vi är enbart tre utbytesstudenter från Sverige, annars är folk från Kanada, Frankrike, USA, Tyskland, Australien, Japan och Holland. Jag har också fått en thai-buddy som kommer hjälpa mig i början, hitta runt på skolan, fixa skoluniform mm. Hon ser liten och gullig ut, det ska bli riktigt kul att träffas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0