nathalietp

Myskväll!

Ninni och jag har myskväll; Kollar på Mitt stora feta syrianska bröllop, letar intressanta kurser inför våren, försöker fixa CSN ansökan för utomlandsplugg och äter god frukt & nötter. Mysigt, men samtidigt lite deppigt när vi har insett att om ungefär en månad så skiljs vi åt och kommer troligtvis inte att träffas på ett helt år! Jag drar iväg till Asien och Ninni flyttar till min hemstad i Danmark, Århus. År 2012 kommer att bli grym, samtidigt som jag inte helt fattar hur jag ska klara mig utan världens bästa tjejer! Mmm kanske ska kidnappa hela gänget, trycka ner dem i fin fosterställning i mina ryggsäck och ta med dem till Bangkok!
 

Kommentarer
Postat av: Niiiinniiii

jaa jag vill ligga i fosterställning i ditt bagage!! lovar att banta lite så du inte får så mycket övervikt för de kommer kosta lika mycket som en helt egen biljett till mig jue

2011-11-26 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0