nathalietp

Spring 2012- Chulalongkorn University, Bangkok!

Nu är jag hemma från Spanien igen, vi hade en toppen vecka med helt underbart väder. Det blev långa strandpromenader, god mat, bad, strandhäng och plugg. Skönt att ta med studierna till värmen!

Nu har jag fått det fantastiska beskedet att jag ska plugga utomlands våren 2012. Weeeeee.

Dear Nathalie Talberg Pedersen

Congratulations!
It is with great pleasure that I hereby would like to announce that you have been selected in our Study Abroad Program 2011/2012.

You have been selected to go to your choice nr. 1

Chulalongkorn University (Faculty of Commerce and Accountancy), Thailand, during Spring

Jag är så lycklig just nu, det ska bli underbart att bo och plugga i Bangkok under en längre tid. Universitetet ligger centralt i Bangkok, har ungefär 35.000 studenter och är Thailands äldsta och bäst ansedda universitet. Jag har redan börjat kolla på boende, blir nog ett service hotell som heter Evergreen Place(http://www.evergreenplacebangkok.com/) där alla utbytesstudenter verkar bo. Det ligger mitt i Bangkok, ungefär fem minuter från MBK och Siam Square, Perfekt. Vi kommer vara fyra studenter som delar på en lägenhet och så finns det tillgång till både pool och gym. Ja det är mycket som ska planeras nu, fy va jag ser fram emot ett helt underbart år 2012!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0