nathalietp

Finals!

Om exakt en vecka är min termin vid Chulalongkorn University här i Bangkok slut. Jag hade två finals idag, Business Management In Asian Countries och Logistics and Supply Chain Management. Båda gick helt okay, jag har inte pluggat mycket alls jämfört med hemma i Sverige men jag har ändå lyckats väldigt bra i alla kurser. Det känns otroligt konstigt att vi alla snart lämnar Bangkok som numera är vårt hem. Jag tycker så himla mycket om mina tre underbara roomies, jag har verkligen upptäckt hur kul det är att ha folk omkring mig när jag kommer hem. I lilla Jönköping älskar jag att kunna stänga in mig i min mysiga lägenhet, men till våren nästa år förväntar jag mig att Ninni, Linda, Johanna & Lovisa flyttar in hos mig. Tänk så mysigt det vore, haha!

Ikväll har vi för en gång skull lagat egen mat. Vi var ett gäng som gjorde pastasallad med tonfisk, ägg, pesto och fetaost. Underbart efter snart fyra månader av ris, grönsaker och kyckling.

I morgon är det plugg som gäller, då jag har en assignment i International Trade som ska lämnas in. Sen blir det att plugga för mina sista tre tentor som jag har nästa vecka. Till lunch blir det god lax vid det Japanska gatuköket runt hörnet från Evergreen!

My french roomie Emilie and me

Marion & Emilie before going out

Marion & me

My sweet french roomies, Emilie & Marion


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0