nathalietp

Off to Krabi!

Snabb update ifrån mitt kära Bangkok. Äntligen är det onsdag igen, vilket är lika med helg för min del. Jag har precis haft veckans sista lektion, Principles of International Management, min absoluta favoritkurs. Läraren är som vanligt fantastisk bra och jag bara suger till mig av kunskapen.

Tillbaka på Evergreen så har jag precis ätit lunch med min roomie, Daphne från Amsterdam. Hon gör ettt internship hos ett företag här i Bangkok, så vi har alltid masser olika upplevelser att dela med oss av när vi träffas på kvällarna.

Nu ska jag packa klart innan jag ikväll flyger ner till Krabi och möter min fina moster, Annika. Hon rigde i fredags och undrarde om jag ville ha besök, och ja två dagar senare så satte hon sig på ett plan till Thailand. Det är ju så himla underbart med spontana människor! Vi ska bo på ett mysigt hotell i Krabi tills fredag och sedan är planen att vi åker ut till någon liten fin ö fram tills jag flyger tillbaka från Phuket till bangkok sent söndag kväll. Efter en mycket stressig vecka med mängder av plugg, inlämningar och presentationer så är det här precis vad jag behöver. Strand, sol och framförallt helt underbart besök hemma från Sverige!



Taylor från USA, Alex från Frankrike, Isabell från Sweeeden och Stefani från Peru/Kanada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim
RSS 2.0